woensdag 2 november 2011

Welcome to my crib









Zelf vind ik het altijd heel leuk om bij mensen binnen te kijken, vandaar dat ik jullie een kijkje wil laten nemen in mijn huis. Vandaag laat ik jullie mijn eethoek zien.
De tafel en het bankje hebben we laten maken van oud steigerhout. Bij elkaar kostten deze €300,- maar hebben we gekregen van de oma van mijn lieve vriendje.
Daar overheen heb ik een 'vloerkleed' liggen van Ikea. De 2 stoelen hebben we gekocht bij een outlet van Kwantum/Marskramer/Gamma en kostten ons maar €30,- per stuk (in de winkel €119,- per stuk)! De lamp herkennen jullie vast allemaal, deze is ook van Ikea en kostte €49,-

Ik ben er zelf heel blij mee! Wat vinden jullie er van?!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk huis heb je! En een leuke blog! Mijn eerste bezoekje, maar niet de laatste gok ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het helemaal leuk! Fijne lay-out heeft je blog.
    www.ninajosephine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk!! Vind ik ook altijd inspirerend, handig om te weten waar alles vandaan komt. Ik zoek zelk ook altijd nog even op marktplaats..
    http://specu-laas.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen