dinsdag 1 november 2011

Mijn zaterdag












Aangezien één van mijn oud-collega's jarig was geweest, en haar verjaardagscadeau een dagje knabbelvisjes was, moest ik er zaterdag toch ook aan geloven! Voor de tijd schreeuwde ik nog dat ik dat absoluut niet zou doen (vooral na het bericht dat deze visjes HIV zouden kunnen verspreiden, ieehhh ), maar na een goed verhaal van de eigenaar en de 'ja natuuuuuurlijk doe je ook mee Roos' van mijn collega's heb ik het toch maar gedaan. Met enige moeite, er moest mankracht aan te pas komen om mijn voeten in het water te duwen aangezien ik als een gillende keukenmeid mijn voeten boven de bak met knabbelvisjes hield. Op het begin gil je het uit van het lachen maar op een bepaald moment kon zelfs ik me ontspannen en heb ik er nog van genoten ook! En het resultaat mag er dan ook zijn, heerlijke zachte voetjes die ook nog eens heerlijk ingesmeerd werden met een voetencreme door een Taise man. Helaas had deze man al een vrouw, anders had één van mijn collega's hem graag mee naar huis willen nemen want wat kon die man heerlijk masseren (arme man, 5 gillende vrouwen die hem mee naar huis willen nemen..)

Na het knabbelvisjes avontuur hebben we lekker bij mij thuis gezeten en ge-high-teat (help?). We hadden allemaal wat lekkers gemaakt, van sandwiches tot cake en appelflappen. Het was heerlijk!

Een hele geslaagde dag met mijn lieve collega's! Kon niet beter :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten