maandag 14 november 2011

Heerlijke zondag



Wat heb ik een heerlijke zondag gehad. Ik werd wakker om 12:15 na een avond heerlijk stappen en vroeg me af waarom mijn vriend niet naast me lag. Toen hij 10 minuutjes later binnen kwam met een heerlijk ontbijt op bed kon mijn dag al niet meer stuk. Broodjes kaas, tosti, eitje, fruit hmmm.. Heerlijk samen gegeten in bed, warm onder de dekens ver weg van die vreselijke kou buiten. 2 uurtjes later kwamen mijn schoonouders nog even een kopje thee drinken, daarna heerlijk op de bank volleybal gekeken. Het Nederlands heren team moest tegen SloveniĆ« en heeft met 3-1 gewonnen, altijd leuk natuurlijk! Rond 5 uur zijn we bij mijn ouders gaan eten, groentesoep vooraf en lasagne :) 's avonds heerlijk op de bank gekropen met mijn vriend om nog even heerlijk te genieten van de laatste uurtjes weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten