woensdag 30 november 2011

I GOT THE JOB!
























Hoera, hoera, hoera! Ik ben aangenomen. Dat ik in deze tijd van crisis en dramatisch weinig vacatures bij het eerste sollicitatiegesprek meteen wordt aangenomen, volgens mij is het een wonder. En wat ben ik blij.

Vanmorgen zat ik om 8:15 in de auto. Volgens routenet.nl zou ik er met de auto ongeveer 25 minuten over doen om er te komen. Ruim op tijd dacht ik zo. En ruim op tijd was ik, 8:35 was ik er al. De auto ergens verdekt opgesteld in een zijstraatje en mezelf moet in gepraat. Want ik was behoorlijk zenuwachtig..

Het gesprek verliep super, hij vroeg me hoe ik dingen aan zou pakken, hoe ik dacht over het opstellen van doelen, grenzen aangeven, netwerken en nog heel veel meer. Aan het einde van het gesprek zei hij: nou, ik zou graag willen dat je hier zou komen werken. Van binnen juichte ik, maar ik zei: dat is heel mooi, want mij lijkt het super om hier te komen werken! Het contract wordt opgestuurd, mijn Verklaring Omtrent Gedrag vraag ik aan en dan kan ik parttime aan de slag. Wauw, het is me gewoon gelukt!

Hoera, hoera, juich, juich, drie hoeraatjes voor mijzelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten