vrijdag 11 november 2011

Krultangenset trekpleister







In de folder van de Trekpleister zag ik dat ze deze krultangenset hadden voor €12.99. Ik ben al een tijdje op zoek naar een krultang met een wat bredere doorsnee voor wat grovere krullen. Dus heb ik deze gisteren gekocht en meteen uitgeprobeerd. Het duurde al een tijdje voordat hij warm werd en toen hij uiteindelijk, na 10 minuten wachten, eindelijk warm was ging ik aan de slag.
De laatste foto is het resultaat.......
Zoals je ziet, nergens een krul te bekennen.. Waardeloos! Ik had er niet veel van verwacht voor dat geld maar er gebeurde gewoon helemaal niks met mijn haar. Helemaal niks noppes nada.
Ik heb hem dezelfde middag nog teruggebracht. Wat een tegenvaller zeg! Heeft er iemand nog tips voor een krultang met een brede doorsnee? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten