vrijdag 18 november 2011

The perfect wedding dress










Ja ik weet het: ik ben er zo één..


Ik ben zo'n meisje dat al van kleins af aan droomt van een perfecte bruiloft met haar perfecte vriend in een perfecte bruidsjurk. Stiekem ben ik nog steeds dat kleine meisjes en droom ik er nog steeds precies hetzelfde over. Aangezien ik op dit moment tenminste 1 ding al af kan vinken op het lijstje, mijn prince Charming heb ik gevonden, vind ik het heerlijk om eens in de zoveel tijd bruidsjurken te kijken. En wat vind ik er veel mooi..
Zoals je kan zien vind ik vooral strapless prachtig, strak lijfje met daaronder een wolk van tule (stijlvol, niet ala my fat gipsy wedding ofcourse!). En natuurlijk mochten mijn 2 favorieten uit Sex And The City niet ontbreken, de Vivienne Westwood en Vera Wang jurken die Carrie draagt tijdens de shoot voor Vogue.

Ik zwijmel alweer helemaal weg, en jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten