dinsdag 22 november 2011

Personal diary


Kopje thee drinken met mams en daarna natuurlijk even spelen met Sem.


Het hok, zonder mijn verjaardagscadeautje er in! Wordt vervolgt...







Paaldans workshop via sweetdeal gekocht! Samen met mijn zus ga ik een avondje paaldansen, ben heel erg benieuwd! 

Even naar de bieb :) 


 Cadeautje uitzoeken voor mijn verjaardag samen met mijn zus.



































Het resultaat! Show het jullie op mijn verjaardag volgende week.


Heerlijk ontbijtje.

Wasmachine kapot.. Kijk maar naar de berg was aan de zijkant!


Mijn nieuwe liefde voor mijn slappe, ultrazachte haar: droogshampoo van Andrelon.

Tassen vol kleren uitzoeken voor een dagje rommelmarkt met collega's.


Op de rommelmarkt. Samen met 2 collega's hadden we een kraam en ik kwam €100 rijker weer thuis:) Altijd leuk toch!


 Allemaal vrouwen met trollies vol troep.

Cadeautje gekocht voor mijn zus :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten