donderdag 17 november 2011

De blog van:

Undressed Skeleton

Via het Ellegirlforum kwam ik deze foto tegen van een meisje wat erg veel was afgevallen:


Het eerste wat ik dacht was woow dat kan toch bijna niet! Wat een verschil! Toen ik de link naar haar blog zag ben ik meteen gaan kijken en wat heeft ze een leuke blog. Op Undressed Skeleton verteld ze haar hele verhaal, hoe ze overgewicht heeft gekregen en haar strijd om weer slank te worden.

De site staat boordevol gezonde tips, heerlijke recepten en ik werd door haar leuke schrijfstijl en foto's helemaal gemotiveerd om ook weer eens wat gezonder te gaan eten. Soms lijkt het alsof ze een beetje 'obsessed' is door al dat gezonde eten, maar daarnaast heeft ze een grote liefde voor het bakken van lekkere dingen en zingen en laat ze hier ook veel foto's van zien. Hierdoor krijg je toch het idee dat ze dus niet alleen maar met gezond eten bezig is maar ook nog veel andere dingen leuk vind.

Ontzettend leuke site die iedereen aan haar favorieten lijstje mag toevoegen :)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten