dinsdag 6 december 2011

Outfit of yesterday








































Mijn outfit van gisteren, niet veel speciaals maar wel heerlijk warm. Ik draag een dik vest van Vero Moda, een gestreept hemdje van H&M, het haarbandje is van Primark en de felroze lippenstift (lijkt op de foto meer rood..) is van NYC en kostte maar €4,-. Een lippenstift waar ik heel blij mee ben. De lippenstift blijft super lang zitten en is erg mooi felroze.  Het enige nadeel, de kleur trekt echt in je lippen en droogt je lippen daardoor uit. Maar met een lippenbalsem er over, ik gebruik die van Rosebud, hou je je lippen de hele dag knalroze en zacht.

De laatste tijd blog ik wat minder aangezien ik ontzettend druk ben met het schrijven van mijn scriptie en alle andere dingen wat er komt kijken bij het afstuderen. En aangezien ik zaterdag 4 dagen naar Londen ga (waar ik zeker ga bloggen!! ) moet ik wat in het voor uit werken! It will be beter soon ;)!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten