donderdag 22 december 2011

Ebay kwastenset




























Aangezien ik de laatste tijd wat meer bezig ben met make-up uitproberen, vond ik het tijd voor wat goede 'tools' om goed aan de slag te kunnen gaan. Op ebay zag ik deze, vooral erg betaalbare kwastenset staan en voor €10,- moest ik hem kopen. Nu 3 weken later is hij binnen en toen kwam de volgende vraag: wat moet ik toch met al die kwasten?! 
Via youtube.com heb ik nu wat filmpjes bekeken en ben ik er al wat meer achter waar alles voor is maar echt de tijd heb ik er nog niet voor genomen. 
Als ik er echt de tijd voor heb genomen zal ik een review plaatsen over deze kwasten én natuurlijk foto's maken van de looks die ik er mee gemaakt heb :)! 

2 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit zeg! welke verkoper heb je m van?
    Leuke blog!

    x
    Lonneke

    http://lainspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie!
    van welke verkoper heb je die? =D

    BeantwoordenVerwijderen