woensdag 21 december 2011

Onze kerstboom































Wat is er heerlijker als thuiskomen in een huis waar een kerstboom staat, lampjes aan, cadeautjes er onder. Ik kan één ding bedenken wat nog heerlijker is. Thuiskomen na een dramatische dag van rennen, huilen en vlucht missen en dan thuiskomen in een huis waar je vriend de kerstboom al heeft opgezet. Wat vond ik het fijn om thuis te komen!
Vorig jaar zijn we rond deze tijd gaan samenwonen en hebben we alles nieuw gekocht, want ook al zag het huis er niet uit ( lees 100 verhuisdozen en troep ) er moest en zou een kerstboom komen. Alles wit was mijn idee, met een klein beetje roze. En nog steeds ben ik er verliefd op en word ik elke ochtend weer blij als ik beneden kom en onze mooie kerstboom zie staan.

Hoe hebben jullie je kerstboom versiert?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten