zondag 18 december 2011

Huh, is dat nou Jan Smit??



























Jan Smit op Oxford Street, wie had dat gedacht haha. Ons gesprek ging ongeveer zo:

Ik: Hee is dat nou Jan Smit?
Danielle: Huh, nee? Waar?
Ik: Daar?
Danielle: Wat, ja dat moet wel! Lisa loopt er naast.
Ik: Huh wat grappig!
Danielle: Zullen we vragen of we op de foto mogen?
Ik: Haha neeeeee, jaaaa, neeee, we zijn niet eens fan!! Agggg nou ja oke!
- stoplicht op rood -
Danielle: Goed kijken! Waar is die nu??
- stoplicht op groen -
Wij: RENNEN!

Rennend achter Jan Smit aan over Oxford Street als echte 13 jarige groupies (zoals ik al zei, we zijn beide niet eens fan!). Toen Danielle vroeg of we met hem op de foto mochten mocht dat natuurlijk! Ze waren aan het kerstshoppen in Londen en Danielle heeft ze nog even de weg naar de Selfridges gewezen. Daarna zijn we snel weer doorgelopen en hebben we ons kapot gelachen om onze actie. Rennen achter Jan Smit aan? Wij? Heeeel fout, maar ook heeel grappig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten