vrijdag 17 februari 2012

Take a look inside: Marcella's place



































Hoe leuk is het om bij mensen binnen te kijken?! Nu ik zelf helemaal in de 'interior mood' ben vroeg ik mijn zus of zij het leuk vond om wat foto's van haar super leuke huisje te maken. Dat wou ze wel en zie hier het resultaat. Marcella woont in Utrecht in een ontzettend leuk appartementje. Zoals je kan zien houdt ze van blauw- en aardetinten. De eettafel is gemaakt van steigerhout en er staan 4 medaillonstoeltjes aan (erfstukken) en 2 andere stoeltjes, waarvan 1 wit geschilderd. De poef is van Ikea en heeft ze opgeleukt met een super leuk stofje van Safe my sofa. Verder heeft ze veel gekleurde kaarsjes en kussens, 2 superleuke disney schilderijtjes aan de muur en een slinger met elfjes om de spiegel. 


Ik vind het zo'n gezellig en sfeervol huisje, wat vinden jullie?

5 opmerkingen:

  1. leuk huis! volgens mij heb ik dat dekbed ook, van ikea. leuk dat je mijn blog volgt. ik zal binnenkort even een collectiefilmpje maken van al mijn bakspullen, het is een hele kast vol, dus dat ga je leuk vinden! haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook echt een gezellig, mooi huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die stoel op de 5e foto is mooi!!
    & Bedankt voor je reactie (:
    Ik heb de nikon d3100.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! De orginele disneyschilderijtjes zijn ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi huisje! Erg leuk!! Love de sprei over het bed!

    BeantwoordenVerwijderen