woensdag 8 februari 2012

Mijn afgelopen maand in foto's.



























's Avonds de kaarsjes aan in huis.



































Lekker ontbijten 's ochtends.



































Alles wat ik nog moet doen voor mijn afstuderen, er komen steeds meer kruisjes bij!



































Lieve sem kwam een nachtje bij ons logeren, kijk die lieve snuit <3!



































Laminaat gekocht voor ons nieuwe huisje.



































Klaar voor de volleybal. Ik vlecht mijn haren altijd in voor het sporten.



























Voor de afsluiting van mijn minor gaf ik samen met een klasgenootje een workshop over gezonde voeding. Deze hapjes hadden we vooraf gemaakt :)









Mijn liefste konijntje samen met dr knuffelkonijn haha.


Toch maar weer begonnen met lezen voor mijn book-challenge voor 2012, ondanks weinig tijd. Lekker lezen in mijn relax momentjes tussen het studeren door.



























Heerlijk in bad, relaxen!



































DVD box van Oprah Winfrey, wat een aanrader! Ik heb hem nu bijna helemaal gekeken en het absoluut niet droog gehouden!

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een pretty konijntje!!
    En is die boek een aanrader?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het boek is zeker een aanrader! Heb m nog niet uit maar kan hem bijna niet meer wegleggen ;-)!

      Verwijderen
  2. Leuke foto's! Ik vind het altijd zo leuk om iemands 'leven' zo te zien :). Je konijn is echt schattig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve huisdieren!
    Kan je me wat meer vertellen over die bookchallenge? Of kan ik dat ergens teruglezen, ben ik namelijk benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat een stukje terug op mijn blog, ik wil in 2012 50 boeken lezen :)! Maar momenteel ben ik zo druk dat het er niet van komt en ik mijzelf er geen tijd voor gun.. Dus hopen dat ik het nog ga halen!

      Verwijderen
  4. Kaarsjes zijn zo gezellig! Ik doe ook iedere avond kaarsjes aan, 't heeft echt iets knus

    Leuke foto's verder ook.
    Ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er uit als een drukke maar leuke maand! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen