dinsdag 21 februari 2012

Book number one: Perfecte vrouwen



























Dat het opschiet met mijn boeken kan ik nou niet bepaald zeggen. Mijn doel om in 2012 in ieder geval 50 boeken te lezen lijkt nu al te falen. We zitten al in februari en ik heb boek nummer 1 net uit. Maar natuurlijk geven we niet op. Als ik straks weer wat meer rust in mijn leven heb lees ik ook weer veel meer.

Voor het eerste boek heb ik gekozen voor Perfecte vrouwen van Olivia Goldsmith. Een heerlijk simpele chicklit waarbij je maar niet uitgelezen raakt. Het boek gaat over 3 vrouwen, Michelle, Angie en Jada alle drie worden ze bedrogen door hun man. Gewond maar niet gebroken besluiten de vrouwen hun krachten te bundelen en hun mannen terug te pakken. Deze heerlijke wraakacties worden tot in detail beschreven en ik heb hardop gelachen om deze hilarische acties. Het is een heerlijk feel-good boek die je, als je eenmaal begonnen bent, bijna niet meer weg kan, en wil, leggen. Ook wordt de vriendschap tussen de vrouwen ontzettend mooi beschreven, op het begin zijn ze nog een beetje wantrouwig naar elkaar maar je 'ziet' ze naar elkaar toegroeien in het boek. Als je geen zin hebt in nare, verdrietige verhalen of als je geen zin hebt om je in te moeten spannen bij het lezen is dit het ideale boek. In één woord: super!

5 opmerkingen:

  1. Hoeveel kost het en kan je het gewoon bij de bruna kopen of kan ik het beter bestellen bij bol.com?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het boek zelf gekocht bij de boekenvoordeel winkel. Op bol.com zie ik hem niet staan, alleen tweedehands. Ik denk dat hij ook wel bij de Bruna te koop is. Prijs zal rond de €7 a €8 liggen!

      Verwijderen
  2. Klinkt als een erg leuk boek, ik heb dit jaar al weer 7 boeken gelezen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een uitdaging haha! 50 boeken, gaat je vast lukken!:)
    Succes!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen