woensdag 22 februari 2012

Favoriete blogs: A Beautiful mess




































































Via via kwam ik op deze super leuke blog terecht: A Beautiful mess. Deze blog is van Elsie, een vrouw van 28 uit Missouri, Amerika. Ze heeft haar eigen vintage winkel en daarnaast schrijft ze natuurlijk voor haar blog. Dit doet ze niet alleen maar met een heel team van meiden die gek zijn op do it yourself stuff.
Toen ik voor het eerst op haar blog kwam heb ik er minstens 3 uur gelezen, wat maakt zij ontzettend leuke dingen! Ik heb niks anders gedaan als dingen opslaan in mijn DIY-mapje, heerlijk! Naast alle DIY projecten maakt ze ook veel outfitfoto's en schrijft ze over haar eigen leven. Ik vind het een super leuke blog en een grote aanrader voor mijn lezers :)!

Wat vinden jullie van haar blog?

1 opmerking: