woensdag 15 februari 2012

Daar zijn ze dan!

Here they are! De sleutels van ons nieuwe paleisje! Nou ja, een paleisje.. Het WORDT een paleisje, het IS het nog absoluut niet!

Vandaag hebben we van 9:00 tot 20:00 behang getrokken. We hadden veel hulp (super lief!) en waren soms met 8 man aan het werk, heerlijk hoe snel het dan gaat. We hebben taak nummer 1 helemaal afgekregen: het hele huis is verlost van een afgrijselijk zalmrose met glitter behangetje (wat echt werkelijk overal zat..). Morgen heb ik weer een studeerdagje voor mijzelf ingelast maar gaat mijn vriend nog met 3 kameraden aan het werk. Vrijdag en zaterdag behangen en schilderen en 100 andere klusjes doen met alle lieve mensen die komen helpen. Ik kan niet wachten tot het af is, maar ik zal nog minstens een maand geduld moeten hebben, want één ding is zeker: er moet nog heel veel gebeuren voordat ik daadwerkelijk zeg 'het IS een paleisje'.

3 opmerkingen:

  1. Ah gefeliciteerd! Ik kan niet wachten tot ik ooit mijn EIGEN sleutels heb haha! Veel succes met klussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :D Het is echt super leuk om je eigen huisje te hebben ;)!

      Verwijderen
  2. gefeliciteerd en bedankt voor je tip :)

    BeantwoordenVerwijderen