woensdag 1 februari 2012

Inspiratie voor ons huisje

Afgelopen week stond zoals gewoonlijk in het teken van studeren, studeren en nog eens studeren. Maar een leuke bijkomstigheid was dat mijn vriend en ik afgelopen dagen ook gebruikt hebben om op zoek te gaan naar spullen voor ons huisje. We hebben heerlijk woonboulevards afgestruind, langs Ikea geweest en ik was vooral heel erg druk met foto's maken. Alles wat wij leuk vonden heb ik op de foto gezet om geen dingen te vergeten. Als jullie nog leuke tips hebben voor inrichtingen, kleuren, laminaat en/of inspiratie site's, laat het dan alsjeblieft achter in de comments! Ik ben altijd op zoek naar meer inspiratie!



































Een ophang systeem voor in de keuken, super handig!



































Deze donkergrijze gordijnen hebben we gekozen bij de Ikea, ik vond het patroon heel erg leuk :)



































Leuke poefjes bij de Kwantum.



























Ik vond de kleine plankjes boven het bed een heel erg leuk idee!



























Waarschijnlijk nemen we deze kleur lichtblauw voor op de slaapkamer. Matcht mooi bij ons grote witte bed.



























'Home' decoratie bij Leen Bakker.



































Prachtige lamp, alleen een andere kap er op en perfect voor ons!



























Dit schilderij vonden we beide heel erg leuk.



























Schattige lantaarntjes.

Wat vinden jullie? :)

9 opmerkingen:

  1. Doe ophang rek is heel leuk en dat schilderij ook:D
    Leuke smaak hebben jullie.

    Succes met het inrichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZIet er allemaal erg leuk uit hoor! =)
    Succes met inrichten

    zeynnepp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat leuk die plankjes boven het bed, dat wil ik ookkk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk joh! Ik vond dat zo leuk, spulletjes uitzoeken voor ons huisje.
    Voordat m'n vriend en ik samenwoonden gingen we echt zo vaak naar woonwinkels om te kijken en soms dingen te kopen, ik mis dat nu wel..
    Die gordijnen van Ikea heb ik ook trouwens, ze schijnen een beetje rood achtig door als de zon schijnt, maar dat vind ik wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die kleine plankjes boven het bed en die leuke lampjes op de laatste foto echt superleuk! Me wants! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he? Woonwinkels afstruinen. Ik ben daar ook zo gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staan echt leuke spulletjes tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooi dat ophang systeem. Ziet er heel gezellig uit! ik vind je blog super, ik heb je getagd op: http://things-and-more.blogspot.com/2012/02/tag-11.html#more

    BeantwoordenVerwijderen