vrijdag 6 januari 2012

Mijn kleine Lizzie






















































Heb ik niet het allerliefste konijntje op de wereld? En heb ik niet het allerliefste vriendje op de wereld omdat hij mij het allerliefste konijntje op de wereld heeft gegeven voor mijn verjaardag? (Snap je m nog?)

We hebben Lizzie nu ruim anderhalve maand en ik vind het zo ontzettend gezellig om een beestje in huis te hebben, want wat heb ik dat gemist! Ik woon nu ruim een jaar samen met mijn vriend en door onze drukke schema's waren we het er beide over eens dat een huisdier gewoon niet goed uitkomt. Je moet zo'n beestje genoeg tijd en aandacht kunnen geven en op dit moment kunnen we dat niet. Totdat ik van steeds meer mensen hoorde hoe leuk een konijntje eigenlijk wel niet is. Een konijntje? Daar had ik eigenlijk nog nooit over nadacht. Na er een tijdje over nagedacht te hebben, en we het er over eens waren dat het toch wel heel erg gezellig is heb ik Lizzie voor mijn verjaardag gekregen. Lizzie is een Angora konijntje, wat inhoudt dat de vacht veel verzorging nodig heeft. Om de dag borstel ik haar zodat er geen knopen in haar vacht ontstaan.

Als wij thuis zijn gaat de kooi open en huppelt ze rond in de kamer, rent rondjes, springt op de bank of ligt juist uren onder de bank. Knuffelen vind ze nog niet altijd even leuk, maar ze went steeds meer. Ze weet al wanneer ik wat lekkers voor dr pak en springt dan ook zo naast me op de bank. Ze kan heerlijk lui uitgestrekt liggen (zie foto's!) en gaat dan ook absoluut niet aan de kant.  Ik kan iedereen een konijntje aanraden, het brengt zoveel gezelligheid met zich mee!

5 opmerkingen:

  1. Ahhh wat een schatje! Ik heb zelf ook een konijntje maar ah die van jou is echt super schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaawh, wat een schatje!
    <3
    Leuke blog heb je, ik volg je!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhhh!! <3
    Wat een cutie!!!!!!
    Leuke blog heb je (:
    Ik volg je als je mij terug volgt ;)
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een leuke blog heb je!!
    kom je ook een keer op mijn blog kijken??
    ik ben benieuwd wat je ervan vind:)
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    XX

    BeantwoordenVerwijderen