woensdag 4 januari 2012

Mijn afgelopen week in foto's.

































Mijn week in een paar foto's! De foto's zijn gemaakt met mijn iphone, vandaar de slechte kwaliteit.

Zondag was het eerste kerstdag en gingen mijn vriend en ik bij mijn ouders dineren. Mam had heeerlijke kalkoen gemaakt (ongeveer voor een heel weeshuis) met heerlijke aardappels, groente en stoofpeertjes. Voor het toetje had ik applecrumble uit de oven gemaakt met heerlijk ijs! Hmm!
Tweede kerstdag heb ik heerlijk niks gedaan. Lekker met mijn vriend op de bank gelegen in joggingbroek, filmpjes gekeken, heerlijke pasta gegeten en vooral lekker niks gedaan met zn tweetjes!
Dinsdag vertrok ik samen met mijn schoonfamilie voor een paar daagjes in een droomparken vakantiehuisje in  Beekbergen. Hier hebben we lekker gegeten, veel voor de open haard gezeten, gewinkeld met mijn vriend in Apeldoorn en gerummicubt (euhmm.. help spellingscontrole?).
Vrijdagochtend zijn we weer naar huis gegaan om 's avonds met z'n tweeen de trein naar Deventer te pakken. Mijn vriendinnetje DaniĆ«lle was met kerst en oud en nieuw in Nederland en zit 2 weekjes bij haar vriend in Deventer. Daar hebben onze mannen heerlijk samen gekookt terwijl wij heerlijk kletsten en wijn/cosmo's dronken!
Zaterdag was het oudjaarsdag en dat staat garant voor heerlijke oliebollen bakken met mam en keihard ( en heel vals ) meezingen met de top2000. Heerlijk!

Ook nog even een foto van mijn haircuff, gekregen van mijn zus met de kerst! Wat ben ik er blij mee, volgens mij was half mode-beminnend Nederland op zoek naar deze! Thanksss <3

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal gezellig uit, Ik vind de kwaliteit helemaal niet zo slecht hoor!

    Volgens mij heb jij een hele leuke week achter de rug!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er gezellig uit allemaal! Mooie nagellak trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een heerlijk weekje! Mooi je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen