maandag 2 januari 2012

Happy 2012




















Als eerste natuurlijk voor iedereen een heel gelukkig 2012 gewenst! Hebben jullie een leuke oudjaarsavond gehad? Mijne was super gezellig. Zoals elk jaar heb ik samen met mijn moeder oliebollen gebakken, keihard ( en vals ) meegezongen met de top 2000, 'smiddags nog even een paar uurtjes geslapen, daarna naar vrienden gegaan en uiteindelijk champagne gedronken om 12 uur bij mijn zus.

Bij het nieuwe jaar horen natuurlijk ook goede voornemens.. Nou ja, goede voornemens.. Bij voornemens denk ik altijd aan mensen die zeggen 'dit jaar wil ik écht afvallen' en die na 2 weken alweer heerlijk dineren in de cafetaria. Of mensen die willen stoppen met roken maar na 1 week alweer met een sigaret op de lippen staan. Daarom wil ik het liever geen voornemens noemen maar dingen die uit gaan komen in 2012. Waar ik alles aan ga doen om ze uit te laten komen in 2012:

- Afstuderen! Ik hoop eind februari al mijn laatste verslagen en scriptie in te leveren. Als alles dan goedgekeurd wordt, mag ik 25 april mijn eindpresentatie houden. Haal ik die, dan mag ik mij maatschappelijk werkster noemen. Aangezien ik nog maar een kleine 2 maanden heb, ben ik van plan de aankomende weken als kluizenaar door het leven te gaan. Mijn excuses voor weinig socializen met mijn vriendinnen en hoogstwaarschijnlijk net zo weinig blogposts, maar dit is prioriteit nummer 1 voor mij op dit moment.

- Gezonder gaan leven. Mijn streven voor dit jaar is om minstens 100 keer te sporten (met 2x volleybal per week moet dit haalbaar zijn). Ook wil ik proberen gezonder te gaan koken en bewuster te leven.

- In 2012 wil ik meer dingen gaan doen wat ik leuk vind. De afgelopen 2 jaar hebben alleen maar in het teken gestaan van mijn studie. Als ik eenmaal afgestudeerd ben heb ik hopelijk meer tijd voor mijzelf, kan ik meer dingen doen die IK leuk vind. Zoals meer creatief bezig zijn, DIY dingen maken, misschien zelfs wel naailes nemen. Wie weet, i'll keep you posted!

Wat zijn jou goede voornemens voor dit jaar?

1 opmerking:

  1. Goede voornemens! Ik heb er ook aardig wat. Ben benieuwd of ze gaan lukken.

    Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!

    ZOu je mischien ook mee willen doen aan mijn nieuwe give away?

    http://myownsupersweetlife.blogspot.com/2012/01/webshop-tip-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen