maandag 3 oktober 2011

LOVE: Badderen







Wat is er fijner dan een bad vraag ik me af? De kraan aan, boekje er bij, olie er in, chocola er bij en genieten maar! Na een bad voel ik me altijd heerlijk ontspannen.

Veel mensen begrijpen het niet, vinden het zo’n gedoe, maar gelukkig heb ik een wederhelft gevonden die hier precies hetzelfde over denkt.

Aangezien mijn vriend en ik sinds een half jaar samen wonen en helaas niet meer dagelijks over een bad beschikken hebben we er wat anders op bedacht. Eens in de week, als we beide een avond vrij hebben, rij ik naar mijn ouders huis en hij naar de zijne en brengen we de avond door in het bad van onze ouders. Wat een briljant idee! Op deze manier komen we beide aan onze dosis badderen.

Jullie begrijpen natuurlijk wel wat voorwaarde nummer 1 is als we ooit een huis gaan kopen!

Houden jullie ook zo van badderen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten